ЗАЦВЯРДЖАЮ
дырэктар Коленскай
сярэдняй школы
_______________ С.П. Шруб
« » __________2024г.
ПЛАН
работы педагога сацыяльнага
Коленскай сярэдняй школы
Кувіка А.А.
на 2024-2025 нав. год.
Мэта працы: стварэнне аптымальных умоў выхавання і развіцця асобы дзіцяці
шляхам рэалізацыі комплексна-мэтавай праграмы
Задачы:
1.Актывізацыя прафілактычнай работы па папярэджанні правапарушэнняў, злачынстваў, бадзяжніцтва і сацыяльнага сіроцтва.
2.Устанаўленне кантакту з сем'ямі, у якіх праяўляюцца прыкметы недабрабыту.
3.Наладжванне сумеснай работы з класнымі кіраўнікамі з мэтай ранняга выяўлення непаўналетніх, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы.
4.Правядзенне асветніцкай працы з бацькамі.
5.Наладжванне сістэмнасці ў рабоце ўсіх педагогаў па прафілактыцы наркаманіі, СНІДу, тытунекурэння, алкагалізму, суіцыдальных паводзін.
Арганізацыя працы ў шосты дзень тыдня |
Праца з педагагічным калектывам |
Праца з навучэнцамі |
Праца з бацькамі |
Ўзаемадзеянне з сацыяльнымі інстытутамі |
Аналітычная і даследчая дзейнасць |
||
Педагагічныя саветы, педконсилиумы, Саветы прафілактыкі |
Арганізацыйна-метадычная дзейнасць |
Праца з ІСН, КДН |
Праца з цэнтрамі занятасці, грамадскімі арганізацыямі |
||||
ВЕРАСЕНЬ
1.Наведванне сем'яў з мэтай вывучэння падрыхтоўкі да школы. 2.Індывідуальныя гутаркі з бацькамі пачатковых класаў з мэтай выпрацоўкі рэкамендацый па сацыяльнай адаптацыі дзяцей. 3.День здароўя «У здаровым целе здаровы дух» 4.Акцыя «Мы супраць гвалту!» з удзелам вучняў 7-11 класаў |
1.Выступление на МА класных кіраўнікоў: «Ранняе выяўленне непаўналетніх, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы». 2.Паседжанне Савета прафілактыкі па пытаннях: праходжанне навучэнцамі летняй практыкі; ацэнка эфектыўнасці праграмы ІПР. 3.Консультацыі для педагогаў «Узаемадзеянне з уліковай катэгорыяй навучэнцаў» |
1.Консультацыі па запаўненні сацыяльных характарыстык класаў. 2.Подбор інфармацыі для стэнда «Падлетак і закон" сумесна з класнымі кіраўнікамі. |
1.Індывідуальныя гутаркі з навучэнцамі уліковых катэгорый «Вядомасць - шлях да поспеху» 2.Правядзенне класных гадзін «Ведай свае правы і абавязкі" для вучняў пачатковага звяна. 3.Апытанне «Жорсткія адносіны» з мэтай выяўлення жорсткіх адносін у сем'ях. 4.Прапаганда «Дзіцячага прававога сайта» з мэтай павышэння прававой культуры навучэнцаў. 5.Рэйд (візітаванне) «Падлетак» з мэтай усталявання і карэкціроўкі рэжыму дня навучэнцаў. |
1.Індывідуальныя кансультацыі «Выхаваўчы патэнцыял сям'і» 2.Падрыхтоўка выступу на бацькоўскі сход "Бацькоўскі кантроль у сетцы» для бацькоў 5-11 класаў. 3.Наведванне сем'яў, якія патрабуюць павышанай увагі з мэтай растлумачэння патрабаванняў па бяспечных паводзінах дзяцей. 4. Рэйд «Увага, праблемная сям'я» з мэтай ранняга выяўлення няшчасця. 5.Падрыхтоўка выступу на пасяджэнні бацькоўскага клуба «Як навучыць дзіця паводзіць сябе ў грамадстве» |
1.Распрацоўка сумеснага плана работы з ІСН. 2.Падрыхтоўка неабходных дадзеных для ІСН, КСН на пачатак навучальнага года. 3.Арганізацыя сустрэчы навучэнцаў з інспектарам ІСН «Адміністрацыйная адказнасць непаўналетніх» 5-11 класы. |
1.Абнаўленне банка дадзеных адрасоў супрацоўніцтва з суб'ектамі прафілактыкі .. |
1.Састаўленне плана работы педагога сацыяльнага на 2023-2024 нав. год. 2.Састаўленне плана работы на год па прафілактыцы правапарушэнняў і злачынстваў непаўналетніх на 2023-2024 нав. год 4.Састаўленне плана работы СППС на 2023-2024 год. 5.Састаўленне сацыяльнай характарыстыкі (пашпарта) ўстановы. |
КАСТРЫЧНІК
1.Праверка наведвальнасці уліковай катэгорыяй аб'яднанняў па інтарэсах. 2.Наведванне недабрачынных сем'яў з мэтай вывучэння падрыхтоўкі да зімовага перыяду. 3.Кансультацыі для бацькоў «Адказнасць бацькоў за выхаванне і забеспячэнне дзяцей» 4.Арганізацыя кіналекторыя па выхаванні культуры жыццядзейнасці вучняў "Правілы жыцця». 5. Акцыя «Стоп - спайс!» |
1.Савет прафілактыкі: пропускі заняткаў без паважнай прычыны. 2.Выступленне на педагагічным савеце «Сацыялізацыя малодшых школьнікаў, як шлях паспяховага развіцця». |
1.Складанне карэкцыйных праграм сумесна з класнымі кіраўнікамі на вучняў, якія стаяць на ПППУ. 2.Падрыхтоўка відэа матэрыялаў для класных кіраўнікоў 5-11 класаў па прафілактыцы курэння. 3.Бяседы з класнымі кіраўнікамі па павышэнню паспяховасці навучэнцаў, якія стаяць на ўліку ПППУ (выпрацоўка рэкамендацый) |
1.Індывідуальныя гутаркі з уліковай катэгорыяй навучэнцаў «Спорт - залог здароўя» 2.Групповая гутарка з вучняў 7-11 класаў пра шкоду палення «У дурмане тытунёвага дыму» 3.Каменціраваны прагляд відэафільма «Выбар» 7-11 класы з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў. 4.Форум-тэатр «Ахвярны цяля» з мэтай прафілактыкі булінга. 5.Арганізацыя прагляду відэа і дэматыватараў пра шкоду алкаголю для навучэнцаў 7-11 класаў. 6.Анкетаванне вучняў 4-5 класаў «Школьная адаптацыя». |
1.Кансультацыі для бацькоў 4-5 класаў "Школьная адаптацыя». 2.Правядзенне класнага бацькоўскага сходу ў 4-5 класах «Арганізацыя вольнага часу дзяцей». |
1Сумесныя рэйды з інспектарам ІСН па сем'ях, у якіх пражываюць непаўналетнія з мэтай прававой асветы бацькоў. 2.Прававы лекторый з удзелам інспектара ІСН «Адказнасць непаўналетніх за дробнае хуліганства» з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў. |
1.Арганізацыя медагляду на прадмет педыкулёза ў сем'ях, якія патрабуюць павышанай увагі работнікамі ФАПа. 2.Кансультацыя з урачом-нарколагам аб прафілактычных мерах ўздзеяння на непаўналетніх, схільных да адыктиўных паводзін. |
1.Аналіз праблем (па дадзеных анкетавання) школьнай адаптацыі ў 4-5 класах. 2.Даследаванне праблем сацыялізацыі ў сем'ях, якія выхоўваюць дзяцей-інвалідаў праз анкетаванне бацькоў з распрацоўкай наступных рэкамендацый. |
ЛІСТАПАД
1.Правядзенне круглага стала для вучняў 9-11 класаў «Наркотык - зло» з мэтай прафілактыкі наркаманіі. 2.Наведванне сем'яў, якія патрабуюць павышанай увагі з мэтай вывучэння стыляў сямейнага выхавання. 3.Кансультацыі для бацькоў малодшых школьнікаў «Бяспечнае дзяцінства" з мэтай стварэння бяспечнай асяроддзя ў хатніх умовах. 4. Круглы стол для бацькоў «Выхоўваючы-выхоўваюся» з мэтай павышэння ўзроўню педагагічных ведаў. |
1.Савет прафілактыкі «Асаблівасці адаптацыі вучняў пры пераходзе з малодшага звяна ў сярэдняе» 2.Наведванне урокаў, класных мерапрыемстваў (выбарачна) з мэтай выяўлення ўрочнай дэзадаптацыі. 3.Кансультацыі для класных кіраўнікоў па спосабам выяўлення педагагічнай занядбанасці навучэнцаў. |
1.Метадычная дапамога класным кіраўнікам у правядзенні тэматычных класных гадзін па стварэнні жыццесцвярджальнага асяроддзя. 2.Падрыхтоўка гутарак для класных кіраўнікоў «Наша здароўе ў нашых руках». 3. Правядзенне онлайн-анкетавання з педагогамі «Арганізацыя сацыяльна-карыснай занятасці навучэнцаў» з наступнай выпрацоўкай рэкамендацый. |
1.Правядзенне сацыяметрыі.. 2. Рэйд "Падлетак" з мэтай вывучэння часу знаходжання непаўнагадовых на вуліцы ў вячэрні час. 3.Індывідуальныя гутаркі з навучэнцамі ПППУ «Нормы паводзінаў» з мэтай прафілактыкі асацыяльных паводзін. 4.Акцыя «Без тытунёвага дыму» |
1.Наведванне сем'яў вучняў 1,5,10 класаў з мэтай вывучэння ўмоў жыцця і выхавання непаўналетніх. 2.Бяседы з бацькамі непаўналетніх з АПФР па выяўленні праблем у арганізацыі навучальнага працэсу. 3. Акцыя сумесна з сельвыканкамам «Гатоўнасць сем'яў да зімы» (аказанне дапамогі ў набыцці ацяпляльных матэрыялаў). |
1.Рэйд сумесна з інспектарам ІСН «Дыскатэка» па выяўленні парушэнняў часу знаходжання непаўналетніх на вуліцы ў начны час. 2.Абмеркаванне і падрыхтоўка матэрыялаў на паседжанне КСН па разглядаемых праблемных сем'ях.
|
1.Арганізацыя лекторыя для бацькоў з прадстаўніком пракуратуры «Непаўналетнія у РБ: асновы прававога становішча, прававой абароны і адказнасці» |
1.Падрыхтоўка да правядзення тыдня па прафілактыцы СНІДу. 2.Афармленне стэнда па прафарыентацыі для навучэнцаў 9 класа «Паступленне з СПТВ-182 на рабочыя спецыяльнасці» |
СНЕЖАНЬ
1.Маніторынг наведванняў навучэнцамі 1-11 класаў аб'яднанняў па інтарэсах, факультатываў. 2.Наведванне сем'яў, якія патрабуюць павышанай увагі з мэтай выяўлення наяўнасці сезоннага абутку і адзення ў непаўналетніх. 3.Кансультацыі для бацькоў са шматдзетных сем'яў «Атрыманне аднаразовай адраснай дапамогі". |
1.Савет прафілактыкі «Эфектыўнасць гуртковай і секцыйнай работы як прафілактыка правапарушэнняў і злачынстваў» 2.Падрыхтоўка выступу на педагагічны савет «Як ўрэгуляваць канфлікт на ўроку». |
1.Падборка рознаўзроставых анкет па тэме «СНІД» для класных кіраўнікоў. 2. Падборка матэрыялаў для класных кіраўнікоў для тыдня прававых ведаў. |
1.Індывідуальныя гутаркі "Сацыяльныя ролі ў класе" для вучняў 7-9 класаў з мэтай нармалізацыі ўнутры класных узаемаадносін. 2.Анкетаванне навучэнцаў з мэтай выяўлення ўзроўню ведаў пра СНІД. 3.Прыцягненне уліковай катэгорыі навучэнцаў да правядзення навагодніх мерапрыемстваў з мэтай развіцця творчых здольнасцей 4.Нядзеля прафілактыкі СНІДу «Спыніце СНІД». 5.Правядзенне дабрачыннай акцыі для дзяцей-сірот і дзяцей-інвалідаў «Усё лепшае - дзецям». 6.Нядзеля прававых ведаў «Дзяцінству сонца падарыце» |
1.Арганізацыя кансультацый з урачом-нарколагам для бацькоў, якія маюць праблемы з залежнасцямі. 2.Арганізацыя ўдзелу бацькоў да правядзення навагодніх святаў у школе з мэтай умацавання дзіцяча-бацькоўскіх адносін. 3.Паведамленне для бацькоў аб дапушчальных часавых рамках знаходжання вучняў на вуліцах у перыяд зімовых канікул, навагодніх святаў. 4.Конкурс на лепшую навагоднюю прэзентацыю з мэтай умацавання ўзаемадзеяння бацькоў і школы. 5. Пасяджэнне бацькоўскага клуба «дзеці- наш працяг" з мэтай павышэння ўзроўню педагагічных ведаў. |
1.Гутаркі інспектара ІСН з навучэнцамі 1-5 класаў па тэме «Адміністрацыйная адказнасць непаўналетніх». Артыкулы: «Абраза», «Паклёп», «Загадзя ілжывы выклік спецслужбаў» |
1.Гутарка аб метадах работы з непаўналетнімі, якія пражываюць у недабрачынных сем'ях са спецыялістамі СПЦ з мэтай наладжвання больш эфектыўнай работы. |
1.Аналіз анкет навучэнцаў «Што вы ведаеце пра СНІД». 2.Самаадукацыя: вывучэнне пытанняў аб гендэрнай выхаванні. 3.Аналіз тыдня прававых ведаў. 4. .Аналіз стану прафілактычнай работы школы за першае паўгоддзе. |
СТУДЗЕНЬ
1. Правядзенне свята "Снежныя забавы" з мэтай згуртавання дзіцячага калектыву. 2.Наведванне недабрачынных сем'яў з мэтай вывучэння арганізацыі дасугавай дзейнасці. 3.Кансультацыі для бацькоў вучняў 7-9 класаў «Як зберагчы дзіця ад шкоднай кампаніі» з мэтай прафілактыкі бязмэтнага баўлення часу. |
1.Савет прафілактыкі «Праца класных кіраўнікоў і СППС па прапагандзе ЗЛЖ» 2. Падрыхтоўка выступу на нарадзе пры дырэктару «Шляхі павышэння педагагічнай культуры педагогаў». |
1.Распрацоўка метадычных рэкамендацый для класных кіраўнікоў па эфектыўнаму ўзаемадзеянню з навучэнцамі ІПР. |
1.Арганізацыя сустрэчы членаў клуба ЮДМ з малодшымі школьнікамі з мэтай прававога выхавання. 2.Прагляд відэафільма «Фальшывае шчасце» з мэтай прафілактыкі фальшываманецтва. 3.Дыспут «Алкагалізм - праблема сацыяльная і эканамічная» з вучняў 9-11 класаў з мэтай прафілактыкі ўжывання алкаголю. 5.Інтэрактыўная групавая гутарка з вучнямі 5-11 кл. «Бацькоў не выбіраюць» з мэтай нармалізацыі дзіцяча-бацькоўскіх адносін. |
1.Наведванне сем'яў, якія маюць запазычанасці па аплаце камунальных паслуг, праблемы па санітарным стане жылля з мэтай правядзення тлумачальных гутарак. 2.Тлумачальныя гутаркі з бацькамі - даўжнікамі па аплаце дзіцячага саду. 3. Трэнінг «Сямейныя ролі» з мэтай карэкцыі дзіцяча-бацькоўскіх адносін. 4. Рэйд "Сям'я" з мэтай вывучэння ўзроўню педагагічных ведаў бацькоў першакласнікаў. |
1.Арганізацыя лекторыя інспектара ІСН з навучэнцамі «Маю права” |
1.Арганізацыя гутаркі медработніка з вучнямі 7-11 класаў аб шкоднасным уплыве нікаціну на малады арганізм. |
1.Вывучэнне заканадаўчай базы па ахове дзяцінства. 2.Вывучэнне метадычных рэкамендацый па арганізацыі прафілактычнай работы. |
ЛЮТЫ
1.Правядзенне квэста «У пошуках мужнасці» з мэтай абуджэння ў вучняў пачуцця патрыятызму. 2.Наведванне сем'яў, якія патрабуюць павышанай увагі, з мэтай вывучэння традыцый сям'і, як выхаваўчага патэнцыялу. 3.Кансультацыі для бацькоў «Завышаныя патрабаванні да дзяцей» з мэтай прафілактыкі сямейнага гвалту. Прававы вебінар на пляцоўцы Ютуб. |
1.Савет прафілактыкі «Праца класных кіраўнікоў, спецыялістаў СППС, членаў БРСМ, членаў клуба ЮСМ з навучэнцамі, якія стаяць на ўліку ПППУ» 2.Гутаркі з класнымі кіраўнікамі 1-11 класаў «Стварэнне каманды» з мэтай згуртавання класных калектываў. |
1.Метадычная дапамога класным кіраўнікам у правядзенні тэматычных класных гадзін па ЗЛЖ. 2.Азнаямленне класных кіраўнікоў з нарматыўна-прававой базай установы адукацыі па ахове дзяцінства праз правядзенне навучальнага семінара. 3. Правядзенне навучальнага семінара для педагогаў па арганізацыі індывідуальнай прафілактычнай працы з навучэнцамі. |
1.Індывідуальныя гутаркі з навучэнцамі 9-10 класаў «Паводзіны на спартыўных аб'ектах» з мэтай папярэджання дзіцячага траўматызму. 2.Наведванні урокаў з мэтай выяўлення падлеткаў з дэвіянтнымі паводзінамі. 3.Прыцягненне вучняў уліковай катэгорыі да ўдзелу ы мерапрыемствах прысв.23 лютага з мэтай сацыялізацыі, зняцця агрэсіі. 4. Лекторый «Героі нашага часу" для вучняў 5-11 класаў з мэтай арыентавання на станоўчыя прыклады паводзінаў. |
1.Гутаркі з бацькамі вучняў, схільных да дэвіянтных паводзін «Разам, а не супраць» з мэтай выпрацоўкі метадычных рэкамендацый па плённаму ўзаемадзеянню з дзіцем. 2.Правядзенне дыскусійнага клуба з удзелам бацькоў і вучняў 8-11 класаў «Праблемы сучаснасці» з мэтай наладжвання камунікацыі паміж бацькамі і вучнямі. |
1.Арганізацыя лекторыя інспектара ІСН для бацькоў непаўналетніх вучняў 5-11 класаў «Ужыванне прымусовых мераў выхаваўчага характару да непаўналетнім у адпаведнасці з угалоўным Кодэксам РБ» з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў. |
1.Арганізацыя сустрэчы непаўналетніх парушальнікаў з прадстаўніком РАУС у рамках прафарыентацыйнай работы (паступленне ў Магілёўскую школу міліцыі). |
1.Распрацоўка анкет для бацькоў «Я і мой дзіця». 2.Вывучэнне метадычнай літаратуры па тэме дыягностыкі дэвіянтнага паводзін. |
САКАВІК
1.Правядзенне навучальнага семінара для бацькоў вучняў 5-9 класаў «Бяспека ў сетцы Інтэрнэт" з мэтай выпрацоўкі прыёмаў прафілактыкі ўключэння ў дэструктыўныя супольнасці. 2.Наведванне недабрачынных сем'яў з мэтай вывучэння ўзроўню ведаў аб правілах супрацьпажарнай бяспекі. 3.Кансультацыі для бацькоў вучняў 5-9 класаў «Бацькоўскі кантроль» з мэтай прафілактыкі патуральных адносін бацькоў да вольнага часу дзяцей. 4. Акцыя з удзелам вучняў 5-9 класаў «У будучыню без наркотыкаў» |
1.Савет прафілактыкі «Узаемадзеянне Савета прафілактыкі з іншымі суб'ектамі прафілактыкі». 2.Гутаркі з класнымі кіраўнікамі 8-11 класаў пра спосабы актывізацыі работы па прафілактыцы правапарушэнняў. 3.Правядзенне педкансіліўма па тэме «Уздзеянне тэлебачання на непаўналетняга» з мэтай карэкціроўкі прафілактычна-асветніцкай работы ўстановы. |
1.Збор інфармацыі ў класных кіраўнікоў для абнаўлення стэнда па прафарыентацыі па тэме «Паступленне на педагагічныя спецыяльнасці" для вучняў 10-11 класаў. 2.Азнаямленне класных кіраўнікоў з «Законам аб правах дзіцяці» з мэтай павышэння ўзроўню прававых ведаў. |
1.Арганізацыя і правядзенне вясновага шахматнага турніру з мэтай павышэння камунікатыўных навыкаў навучэнцаў. 2.Азнаямленне навучэнцаў з “Законам аб правах дзіцяці” 4.Прыцягненне навучэнцаў ПППУ да ўдзелу у агульнашкольных мерапрыемствах посв. 8 сакавіка з мэтай выпрацоўкі камунікатыўных навыкаў. 5.Тэматычны вечар з удзелам 5-11 класаў «Стань прыкметным у цемры» з мэтай прафілактыкі дарожнага траўматызм. |
1.Наведванне і гутаркі з апекунамі «Праблемы выхавання» з мэтай актуалізацыі педагагічных ведаў. 2.Падрыхтоўка выступу на бацькоўскі сход «Аб адміністрацыйнай адказнасці бацькоў за злачынствы дзяцей». |
1.Арганізацыя сустрэчы ўчастковага інспектара ІСН з бацькамі вучняў, якія стаяць на ўліку ІПР, суправаджаецца, ПППУ па пытаннях належнага выканання бацькоўскіх абавязкаў. 2.Гутаркі бацькоў з прадстаўніком КСН «Належнае выкананне бацькоўскіх абавязкаў» з мэтай прафілактыкі сямейнага недабрабыту. |
1.Арганізацыя сустрэчы старшакласнікаў з прадстаўніком службы занятасцi насельнiцтва з мэтай арганізацыі другаснай занятасці ў летні перыяд. |
1.Афармленне абноўленага стэнда па прафарыентацыі «ГДУ імя Ф. Скарыны" для вучняў 10-11 класаў. 2.Работа з метадычнай літаратурай па стварэнні жыццесцвярджальнай асяроддзя. |
КРАСАВІК
1.Правядзенне свята гумару 1-11 класы з мэтай сацыялізацыі навучэнцаў 2.Арганізацыя спартыўнага свята 1-4 клас "Тата, мама, я - спартыўная сям'я» з мэтай нармалізацыі дзіцяча-бацькоўскіх адносін. 3.Кансультацыі для бацькоў вучняў 10-11 класаў «Прафесійнае самавызначэнне старшакласнікаў" з мэтай эфектыўнага жыццеўладкавання дзяцей. |
1.Савет прафілактыкі «Прафілактыка ў сеткі інтэрнэт: алгарытм маніторынгу, алгарытм дзеянняў класных кіраўнікоў».
|
1.Дапамога класным кіраўнікам пры напісанні характарыстык на навучэнцаў з АПФР. 2.Арганізацыя шахматнага турніру сярод педагогаў з мэтай згуртавання педагагічнага калектыву. |
1.Наведванне гістарычных месцаў з мэтай выхавання непаўналетніх у духу патрыятызму. 3.Арганізацыя ўдзелу вучняў ПППУ ў «Дні смеху» з мэтай выпрацоўкі механізмаў станоўчага зносін. 4.Семінар-лекторый для навучэнцаў 7-11 класаў «Курэнне і статыстыка» з мэтай прафілактыкі курэння. 5.Папулярызацыя дзіцячага прававога сайта праз афармленне кутка прававых ведаў з мэтай павышэння прававой культуры навучэнцаў. |
Семінар для бацькоў «Прычыны бадзяжніцтва непаўналетніх» з мэтай прафілактыкі бадзяжніцтва. |
1.Лекторый ўчастковага інспектара ІСН для непаўналетніх вучняў 8-11 класаў «Крымінальная адказнасць з 14-гадовага ўзросту» з мэтай прафілактыкі злачынстваў. 2.Арганізацыя гутаркі інспектара ДАІ з бацькамі «Незаконнае кіраванне транспартнымі сродкамі непаўналетнімі» з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў, дзіцячага траўматызму. |
1.Запрашэнне прадстаўніка КСУП «Коленскае» з мэтай правядзення прафарыентацыйнай працы з навучэнцамі старэйшых класаў. 2.Арганізацыя ўдзелу старшакласнікаў у днях адчыненых дзвярэй ГДУ імя. Ф.Скарыны. з мэтай прафесійнага самавызначэння. |
1.Аналіз паспяховасці непаўналетніх, якія стаяць на якіх-небудзь відах уліку. 2.Работа з метадычнай літаратурай па тэме прафесійнага самавызначэння старшакласнікаў. |
МАЙ
1.Правядзенне кансультацый для бацькоў і вучняў 9-11 класаў па падрыхтоўцы да паступлення. 2.Кансультацыі для бацькоў «Арганізацыя другаснай занятасці непаўналетніх» у летні перыяд. 3.Арганізацыя навучэнцаў уліковым катэгорыі навучэнцаў у ваенна-патрыятычнай гульні «Зарніца» з мэтай рэалізацыі творчых здольнасцяў, выпрацоўку навыкаў станоўчай камунікацыі |
1.Савет прафілактыкі «Праходжанне гадовай практыкі. Аналіз арганізацыі работы па другаснай занятасці ». 2.Выступленне на педсавеце аб выніках работы педагога сацыяльнага за год. 3.Педкансіліум на тэму «Абмеркаванне і аналіз работы з непаўналетнiмi, якiя знаходзяцца на якіх-небудзь відах уліку» 4.Абмеркаванне са спецыялістамі СППС працы службы за другое паўгоддзе і за год у цэлым. |
1.Падбор рэкамендацый для класных кіраўнікоў па правілах паводзін вучняў у грамадскіх месцах падчас летніх вакацый. |
1.Кансультацыі для старшакласнікаў па полі прафарыентацыі: падбор асноўнага і запаснога варыянтаў паступлення. 2.Збор інфармацыі пра месцазнаходжанне непаўналетніх уліковым катэгорыі ў перыяд летніх вакацый. 3.Акцыя «Беларусь супраць тытуню» з мэтай прафілактыкі курэння. 4.Арганізацыя летняй занятасці навучэнцаў. |
1.Гутаркі з бацькамі «Лета без здарэнняў» з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў з наступнай выпрацоўкай рэкамендацый. 2. Распрацоўка памятак «Лета на карысць» для бацькоў (ўручэнне пад подпіс). |
1.Кансультацыі інспектара ІСН для бацькоў «Бяспечнае лета» з мэтай прафілактыкі правапарушэнняў у летні перыяд. Гутарка інспектара ІСН з навучэнцамі “Я паважаю закон” |
1.Запрашэнне прадстаўнікоў навучальных устаноў вобласці з мэтай прафарыентацыйных гутарак: Мазырскі пед. універсітэт ,. 2. Арганізацыя летняй занятасці і працаўладкаванне непаўналетніх праз пасярэдніцтва цэнтра занятасці насельніцтва. |
1.Аналіз працы за год. 2.Здача неабходнай дакументацыі. 3.Самоанализ. |
ЧЭРВЕНЬ
1.Правядзенне кансультацый для бацькоў і вучняў 9-11 класаў па арганізацыя працоўнай летняй занятасці. |
1.Савет прафілактыкі «Праходжанне гадовай практыкі. Аналіз арганізацыі работы па другаснай занятасці ». . |
1.Кансультацыі для старшакласнікаў па аператыўнаму реагаванню пры паступленні ў розныя установы. |
1.Гутаркі з бацькамі «Намеры і пажаданні. Падтрымка у час паступлення». |
1.Наведванне інспектарам ІСН летняша аздараўленчага лагера. |
. |
1.Планаванне работы на наступны год |
Педагог сацыяльны А.А. Кувік.