Новости проекта
С Новым годом и Рождеством!
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 1 человек

План работы педагога-психолога на 2024-2025 уч. год

Дата: 9 сентября 2017 в 10:16, Обновлено 18 октября 2024 в 14:01
Автор: Кувик А. А.

                                                                     Дырэктар ДУА

                                                                                            «Коленская сярэдняя школа»

                                                                                            _______________ С.П. Шруб

                                                                                                   «_____» ________________ 2024г.

 

  •   П Л А Н

работы педагога-псіхолага

Дзяржаўнай установы адукацыі

"Коленская сярэдняя школа"

на І паўгоддзе 2024-2025 навучальнага года

 Педагог-псіхолаг                                     Кувік Андрэй Анатольевіч

«Узгоднена»

Намеснік дырэктара па ВР ______________ Т. І. Петрушкевич

«_____» _________________ 2024 года

Мэты і задачы

псіхолага-педагагічнага суправаджэння вучняў у рабоце педагога-псіхолага ДУА «Коленская сярэдняя школа"

Мэта: павышэнне даступнасці якаснай адукацыі праз арганізацыю

 псіхолага-педагагічнага суправаджэння асобы вучня і яго

 самарэалізацыі ў адпаведнасці з сучаснымі патрэбамі грамадства.

Задачы:

  1. Развіццё псіхолага-педагагічнага забеспячэння працэсу навучання праз:
  • эфектыўнае выкарыстанне ў прадметным выкладанні дадзеных псіхолага-педагагічнага суправаджэння інтэлектуальнага і асобаснага развіцця кожнага навучэнца, якія спрыяюць іх паспяховасці і сацыялізацыі;
  • стварэнне ўмоў для развіцця творчых магчымасцяў навучэнцаў для максімальнай рэалізацыі сваіх задаткаў, інтэлектуальнага патэнцыялу, схільнасцей і ў адпаведнасці з патрэбамі сучаснага грамадства.
  1. Стварэнне ўмоў развіцця выхаваўчай прасторы праз:
  • ўключэнне дзіцяці ў розныя формы сацыяльна-грамадскай дзейнасці, якія спрыяюць станаўленню палітычнай і грамадзянскай культуры школьнікаў;
  • развіццё самастойнасці, актыўнасці, адказных палітычных паводзінаў, якія забяспечваюць грамадзянскую мабільнасць, сацыяльную жыццяздольнасць асобы;
  • фарміраванне навыкаў бяспечных і адказных паводзінаў у падрастаючага чалавека, садзейнічанне яго псiхафiзiчнаму здароўю і асобаснаму станаўленню;
  • фарміраванне навыкаў высокай культуры зносін, станаўленне прававой і маральнай культуры ў дзяцей і падлеткаў і папярэджанне негатыўных наступстваў, злачынстваў і правапарушэнняў;
  • актуалізацыю праблем гендэрнага выхавання, накіраваных на ўсведамленне педагагічным калектывам поларолевых адрозненняў у асобасным станаўленні і падрыхтоўкі да сямейнага жыцця;
  • прывіццё навыкаў вядзення здаровага ладу жыцця і бяспечных паводзін;
  • аказанне сацыяльнай дапамогі і псіхалагічнай падтрымкі навучэнцаў.
 

ПЛАН

работы педагога-псіхолага на верасень

дыягнастычная работа

прафілактычная і асветніцкая работа

карэкцыйна-развіваючая работа

кансультаванне

навукова-метадычная работа і інфармацыйнае забеспячэнне

Аналіз і кантроль, псіхалагічны маніторынг

Праца з педагагічным калектывам

Выяўленне ведаў і ўменняў настаўніка 1 класа пры ажыццяўленні індывідуальнай і групавой работы.

Арганізацыя псіхолага-педагагічнага суправаджэння навучэнцаў 1-х і 5-х класаў

Мэта: прафілактыка дэзадаптацыі

  • Індывідуальнае кансультаванне класных кіраўнікоў 1-х і 5-х класаў з мэтай прафілактыкі дэзадаптацыі навучэнцаў.
  • Аказанне дапамогі класным кіраўнікам ў выкарыстанні вынікаў дыягнастычнага абследавання пры арганізацыі вучэбна-выхаваўчага працэсу на ўроку.
  • Семінар для кл. кіраўнікоў “Ранняе выяўленне хатняга насілля”

Аказанне метадычнай і кансультатыўнай дапамогі пры падрыхтоўцы класных кіраўнікоў да класнай гадзіны па прафілактыцы суіцыдаў «Жыццё даецца чалавеку толькі адзін раз»

Аказанне метадычнай дапамогі класным кіраўнікам пры ўнясенні дапаўненняў у партфоліо класнага калектыва

Апрацоўка першасных дадзеных, распрацоўка рэкамендацый для настаўнікаў па выніках псіхалагічнай дыягностыкі.

Падбор і распрацоўка матэрыялаў да бацькоўскага сходу па выніках дыягнастычнага абследавання і прафілактыкі дэзадаптацыі навучэнцаў 1 класа

Аналіз работы з навучэнцамі 1 класа па пытаннях адаптацыі

Праца з навучэнцамі

Дыягнастычнае абследаванне ўзроўню гатоўнасці да школы навучэнцаў першых класаў:

  • Узровень навучальнасць:
    • памяць
    • увага
    • ўяўленне
    • мысленне
  • матывацыя
  • М / л адносіны ў сям'і
  • ўзровень трывожнасці
  • адаптацыя

Сацыяльна -псіхалагічнае анкетаванне 1-11 класы

Тренінгавыя заняткі з навучэнцамі 7-11 кл. “Бяспечныя паводзіны” з мэтай прафілактыкі насілля над непаўналетнімі.

Арганізацыя карэкцыйна- развіваючых заняткаў для вучняў 1-х класаў па спец. курсе «Здравствуй школа»

Мэта: прафілактыка дэзадаптацыі

Псіхалагічныя трэнінгі, індывідуальнае кансультаванне па прафілактыцы дэзадаптацыі з групай навучэнцаў 5-га класа з павышаным узроўнем трывожнасці.

Індывідуальныя гутаркі з навучэнцамі, якія стаяць на  ІПР, ПППУ, СНС.

Індывідуальнае кансультаванне навучэнцаў па выніках дыягностыкі.

Кансультаванне па асобаснаму развіццю для 7-11 класаў.

Абнаўленне банка дадзеных спісачнага складу навучэнцаў, якія стаяць на ўсіх відах уліку

Запаўненне індывідуальнай карты асобаснага развіцця на падлеткаў, якія стаяць на розных відах уліку

Вывучэнне навінак літаратуры па працы з навучэнцамі ў перыяд адаптацыі

Удзел у раённых семінарах і практыкумах

Франтальнае абследаванне навучэнцаў 1-га класа з мэтай выяўлення дзяцей, схільных да перажывання адаптацыйных праблем.

Франтальнае абследаванне навучэнцаў 5-га класа з мэтай выяўлення дзяцей, схільных да перажывання адаптацыйных праблем.

Праца з бацькамі і грамадскасцю

Анкетаванне «Каштоўнасныя арыенціры сям'і і роля школы і сям'і ў іх фарміраванні»

Бацькоўскі сход: «Узроставыя асаблівасці пры пераходзе з пачатковай школы ў сярэднюю» (для бацькоў навучэнцаў 5-га класа)

Індывідуальнае кансультаванне бацькоў навучэнцаў 1-х і 5-х класаў па выніках дыягностыкі

Гуртковая гутарка з бацькамі “Хатняе насілле над непаўналетнімі”

ПЛАН

работы педагога-псіхолага на кастрычнік

дыягнастычная работа

прафілактычная і асветніцкая работа

карэкцыйна-развіваючая работа

кансультаванне

навукова-метадычная работа і інфармацыйнае забеспячэнне

Аналіз і кантроль, псіхалагічны маніторынг

Праца з педагагічным калектывам

Псіхолага-педагагічнае суправаджэнне вучэбна-выхаваўчага працэсу:

  • Азнаямленне класных кіраўнікоў з вынікамі дыягностыкі
  • Распрацоўка рэкамендацый па выніках псіхолага-педагагічнага суправаджэння кожнага дзіцяці (на падставе вынікаў дыягностыкі)
  • Распрацоўка сумесна з настаўнікамі шляхоў і метадаў індывідуальнага падыходу да вучняў, якія патрабуюць асаблівай увагі (ІПР, ПППУ, СНС).

Індывідуальнае кансультаванне настаўнікаў па тэме “Арганізацыя класнага калектыву”

Псіхолага-педагагічны кансіліум «Папярэджаньне навучальных і псіхалагічных праблем пры пераходзе навучэнцаў з пачатковай школы ў сярэдняе звяно» (па 5 кл.).

Афармленне дакументацыі па псіхолага-педагагічнаму суправаджэнню навучэнцаў 1-х і 5-х класаў

Распрацоўка рэкамендацый настаўнікам-прадметнікам і класным кіраўнікам, якія працуюць у 5-м класе па індывідуальнаму падыходу да кожнага вучня пры арганізацыі вучэбна-выхаваўчага працэсу на ўроку і ў пазакласнай дзейнасці.

Удзел у раённых семінарах і практыкумах.

Аналіз пераемнасці пачатковай і сярэдняй школы навучэнцаў 4-5-га класаў.

Праца з навучэнцамі

Дыягнастычнае абследаванне вучняў 5 класа на трывожнасць

Планавая дыягностыка па выяўленню суіцыдальных паводзін 1-11 кл.(на кожны ўзрост свае методыкі).

Сацыяметрыя

Трэнінгавыя заняткі для вучняў 5-11 класаў “Як сказаць “Не!”

Індывідуальныя заняткі па карэкцыі самаацэнкі навучэнцаў (па выніках дыягностыкі)

Індывідуальнае кансультаванне з навучэнцамі, якія стаяць на ІПР, ПППУ, СНС.

 Вывучэнне інтэлектуальных асаблівасцяў падлетка:

 - памяць

 - увага

 - інтэлектуальнае развіццё (Равэн)

Складанне плана работы па арганізацыі дасугавай дзейнасці з навучэнцамі, якія стаяць на ўсіх відах уліку ў перыяд восеньскіх канікул.

Распрацоўка індывідуальных праграм псіхолага-педагагічнага суправаджэння вучняў, якія стаяць на ўсіх відах уліку.

Праца з бацькамі і грамадскасцю

Індывідуальнае кансультаванне з бацькамі навучэнцаў 1-х і 5-х класаў з мэтай выяўлення і папярэджання праблем адаптацыйнага перыяду

ПЛАН

работы педагога-псіхолага на лістапад

дыягнастычная работа

прафілактычная і асветніцкая работа

карэкцыйна-развіваючая работа

кансультаванне

навукова-метадычная работа і інфармацыйнае забеспячэнне

Аналіз і кантроль, псіхалагічны маніторынг

Праца з педагагічным калектывам

Азнаямленне класных кіраўнікоў з вынікамі дыягнастычнага абследавання прафесійных інтарэсаў і асобасных якасцяў навучэнцаў.

Наведванне ўрокаў па тэме педсавета.

Індывідуальнае кансультаванне маладых спецыялістаў па псіхолага-педагагічнаму суправаджэнню слабапаспяваючых і адораных дзяцей пры арганізацыі вучэбна-выхаваўчага працэсу на ўроку.

Аказанне дапамогі маладым спецыялістам у самааналізе сваіх урокаў

Распрацоўка рэкамендацый па індывідуальнаму падыходу ў рабоце з навучэнцамі, якія стаяць на розных відах уліку і з іх бацькамі.

Распрацоўка памятак і бланкаў псіхалагічных тэстаў па прафесійнаму самавызначэнню навучэнцаў. Падрыхтоўка праф. анкет да тэставання.

Вывучэнне літаратуры па пытаннях прафесійнага і асобаснага самавызначэння старэйшых падлеткаў

Аналіз першаснай прафесійнай арыентацыі навучэнцаў

9-х і 11-х класаў.

Праца з навучэнцамі

Дыягностыка прафесійнай арыентацыі асобы дзіцяці

  • 8 кл. - першаснае выяўленне профінтарэсаў і схільнасцей па методыцы "Ацэнка маіх прафесійн. схільнасцей
  • 9 клас - профарыент. тэст «Ці гатовы я да выбару прафесіі»
  • 11 клас - праектыўная методыка «Хто Я» на ўсведамленне індывідуальных асобасных якасцяў
  • індывідуальнае кансультаванне па прафарыентацыі вучняў 9-х і 11-х класаў

Трэнінг "Падводная лодка» для вучняў 6-7 класаў.

Інтэрактыўная гутарка «Сакрэты пра хлопчыкаў і дзяўчынках» 5-11 класы.

Працяг псіхалагічных трэнінгаў па прафілактыцы дэзадаптацыі з групай навучэнцаў 5-га класа з павышаным узроўнем трывожнасці.

Індывідуальныя гутаркі з навучэнцамі, якія стаяць на ІПР, ПППУ, СНС. Дыягностыка шкодных звычак:

 - курэння

 - наркатычная залежнасць

 - алкагольная залежнасць

Удзел у раённых семінарах і практыкумах.

Праца з бацькамі і грамадскасцю

Удзел у бацькоўскіх сходах

Індывідуальнае кансультаванне бацькоў па пытаннях прафарыентацыі падлеткаў «Прафесійнае намер і прафесійныя магчымасці старшакласнікаў. Матывы выбару працэсіі »

ПЛАН

работы педагога-псіхолага на снежань

дыягнастычная работа

прафілактычная і асветніцкая работа

карэкцыйна-развіваючая работа

кансультаванне

навукова-метадычная работа і інфармацыйнае забеспячэнне

Аналіз і кантроль, псіхалагічны маніторынг

 

Праца з педагагічным калектывам

Наведванне ўрокаў па запыце.

Удзел у бацькоўскім сходзе «Закон, сям'я і дзіця»

Гутаркі з класнымі кіраўнікамі 1-х і 5-х класаў з мэтай унясення карэкцыі ў працу па мінімізацыі праблем адаптацыйнага перыяду ў вучняў.

Індывідуальнае кансультаванне.

Удзел у раённых семінарах і практыкумах.

Аналіз карэкцыйнай работы з навучэнцамі, якія маюць цяжкасці адаптацыйнага перыяду.

 

 

Праца з навучэнцамі

Кантрольнае дыягнаставанне ўзроўню трывожнасці дэзадаптаванасці навучэнцаў 1-х і 5-х класаў.

Дыягностыка па прафарыентацыі 7-11 класы

У рамках правядзення дэкады прафілактыкі СНІДу.

Трэнінг бяспечнага і адказнага паводзінаў з навучэнцамі, якія стаяць на ўсіх відах уліку і з навучэнцамі "СНІД: праблема ёсць! Шукаем рашэнні! »

Арганізацыя цыклу трэнінгавых заняткаў «Я - асоба» 10-11 класы

Індывідуальнае кансультаванне па пытаннях прафарыентацыі

Індывідуальныя кансультацыі з навучэнцамі, якія стаяць на ІПР, ПППУ, СНС.

Складанне плана работы з падлеткамі, якія стаяць на ўсіх відах уліку, на зімовых вакацыях

Складанне індывідуальных рэкамендацый для вучняў па выніках дыягностыкі па прафесійнай арыентацыі і павышэнне ўзроўню матывацыі навучальных інтарэсаў.

 

 

Праца з бацькамі і грамадскасцю

Сямейныя індывідуальныя кансультацыі: «Развіццё асобасных якасцяў для паспяховай сацыялізацыі дзіцяці»

 

Педагог-псіхолаг                                                                                                        А.А.Кувік
Комментарии:
Оставлять комментарии могут только авторизованные посетители.